مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-18اجتماعي

اولین برف پاییزی امشب میهمان مشهد می شود/ کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از بارش اولین برف پاییزی در مشهد و اکثر نقاط استان طی امشب خبر داد و گفت: کاهش قابل ملاحظه و محسوس دما در سطح خراسان رضوی است به طوریکه دما امشب در مناطق کوهستانی و سردسیر استان دما به کمتر از 10 درجه زیر صفر می رسد.

- یحیی قائنی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: از شب گذشته تا الان همچنان بارش برف در مناطق شمالی خراسان رضوی مثل کلات، درگز و اطراف قوچان داریم.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز انتظار می رود هسته بارشی این سیستم گسترش پیدا کند و اکثر شهرهای شمالی و نوار شرقی استان تحت تاثیر این سیستم، بارش هایی به شکل باران و برف داشته باشد.

وی با بیان اینکه حجم این بارش ها زیاد نیست، تاکید کرد: نکته مهم ترکاهش قابل ملاحظه و محسوس دما در سطح خراسان رضوی است به طوریکه دما امشب در مناطق کوهستانی و سردسیر استان دما به کمتر از 10 درجه زیر صفر می رسد.

قائنی پور افزود: بارش ها تا پنجشنبه ادامه دارد اما کاهش دما تا اواسط هفته اینده خواهد بود و یک سیستم بارشی دیگر هم از یکشنبه هفته آینده خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش هایی به شکل باران را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین برف پاییزی امشب میهمان مشهد می شود/ کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی

اولین برف پاییزی امشب میهمان مشهد می شود/ کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی