مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-18اجتماعي

آسمان اصفهان تا روز یکشنبه ناآرام است/کاهش 3 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان اصفهان تا روز یکشنبه هفته آینده ناآرام پیش بینی می شود که همراه با بارش باران و برف در اکثر نقاط استان خواهد بود.

- حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی آخرین نقشه های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر جوی نسبتاً ً ناپایدار طی امروز و ورود سامانه ناپایدار بارشی جدید به استان از روز جمعه از سمت غرب است.

وی افزود: بر این اساس آسمان استان اصفهان طی امروز و فردا به شکل قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان با بیان اینکه طی امروز و فردا در مناطق شرق و شمال استان بارش های پراکنده و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف را داریم، ادامه داد: همچنین از بعد از ظهر روز جمعه تا یک شنبه با توجه به ورود سامانه بارشی از غرب استان اصفهان، بارش باران در همه مناطق پیش بینی می شود و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز بارش برف را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان نیز برای نیمه اول روز شاهد افزایش غلظت آلاینده ها و غبار صبحگاهی خواهیم بود.

پیش بینی پدیده مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید از جمعه تا یکشنبه علی عسگریان با بیان اینکه مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان اصفهان تا روز یکشنبه ناآرام است/کاهش 3 درجه ای دما

آسمان اصفهان تا روز یکشنبه ناآرام است/کاهش 3 درجه ای دما