مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-18اقتصادي

ترخیص و بارگیری بیش از 12 هزار تن برنج دپو شده در گمرکات هرمزگان


به فاصله دو روز پس از آزادسازی 6 هزار و پانصد تن برنج دپو شده در بندر شهید رجایی بندرعباس با اقدام به موقع دستگاه قضایی در استان هرمزگان، اکنون پنج هزار و 700 تن برنج دپو شده دیگر که در خطر انقضا قرار داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، به فاصله دو روز پس از آزادسازی 6 هزار و پانصد تن برنج دپو شده در بندر شهید رجایی بندرعباس با اقدام به موقع دستگاه قضایی در استان هرمزگان، اکنون 6 هزار و 700 تن برنج دپو شده دیگر که در خطر انقضا قرار داشت،  اینبار از انبارهای گمرک قشم ترخیص و به مناطق مختلف کشور بارگیری شد.

25  آبان بود که رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ضرب الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص پنج هزار و 700 تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد و تاکید کرد: با توجه به بازدید دادستان قشم از انبارهای گمرک در این جزیره، با صدور دستور قضایی برای ترخیص برنج های وارداتی یک هفته فرصت تعیین شده است.

در همین راستا و پس از گذشت 4روز از این ضرب الاجل، روند ترخیص پنج هزار و 700 تن برنج وارداتی دپو شده در انبارهای گمرک قشم آغاز شده است.

علی صالحی، رییس کل دادگستاری استان هرمزگان در این زمیه گفت: در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور نظارت بر بازار و تعدیل قیمت ها، پنج هزار و 700 تن برنج وارداتی موجود در انبارهای گمرک قشم پس از مدت مدیدی بلاتکلیفی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص و بارگیری بیش از 12 هزار تن برنج دپو شده در گمرکات هرمزگان

ترخیص و بارگیری بیش از 12 هزار تن برنج دپو شده در گمرکات هرمزگان