مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-18سياسي

روش تربیت و مواجهه صحیح در قبال رفتارهای کودکان بررسی شد


در اولین جلسه نشست برخط «کودک و رفتار سالم» راه و روش درست تربیت و مواجهه صحیح در قبال رفتارهای کودکان با حضور یکی از اساتید روانشناسی بررسی شد.

- قم- در اولین جلسه نشست برخط کودک و رفتار سالم راه و روش درست تربیت و مواجهه صحیح در قبال رفتارهای کودکان با حضور یکی از اساتید روانشناسی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصیر عابدینی صبح چهارشنبه در اولین جلسه نشست برخط کودک و رفتار سالم که به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، به بیان مطالبی در خصوص راه و روش درست تربیت و مواجهه صحیح در قبال رفتارهای کودکان پرداخت.

روانشناس بالینی مسائل کودک و نوجوان با تاکید بر ضرورت توجه به تربیت فرزند از زمان کودکی افزود: اگر والدین دوست دارند در آینده فرزندانشان رفتارهای سالمی نشان دهند، باید از زمان کودکی به تربیت فرزندانشان اهمیت دهند؛ تربیت در سنین کودکی نیازمند تمهیداتی می باشد که والدین با مطالعه مطالب مربوط در این زمینه می توانند فعالیت های تربیتی موفق تری را داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه بر فرض عمر طبیعی انسان ها را میانگین 80 سال بدانیم، 3 سال اول زندگی بهترین زمان و طلایی ترین زمان برای تربیت یک انسان است؛ تمام روانشناسان به این مطلب اذعان دارند؛ والدین گرامی باید در این 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش تربیت و مواجهه صحیح در قبال رفتارهای کودکان بررسی شد

روش تربیت و مواجهه صحیح در قبال رفتارهای کودکان بررسی شد