مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-18اقتصادي

پرداخت حق بیمه مددجویان روستایی و عشایر از سوی دولت


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: در سال اول اجرای طرح بیمه مددجویان کمیته امداد تمام 15 درصد حق بیمه از سوی دولت پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شیرکانی در مراسم امضای تفاهم نامه بیمه مددجویان کمیته امداد گفت: ما مبلغان خوبی برای دستاوردهای نظام نیستیم چرا که بسیاری از مردم در حال حاضر از بیمه های اجتماعی برخوردار نیستند و بیمه برای کسانی است که متصل به شغل هستند و غیر حقوق بگیرها بیمه ای نداشتند.

وی گفت: با تفاهم نامه ای که امروز با کمیته امداد منعقد شده قرار است تعدادی از این مددجویان روستایی و عشایر تحت پوشش قرار گرفته و از خدمات بازنشستگی برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر صندوق روستاییان دو میلیون نفر عضو دارد، گفت: از این میان یک میلیون و 300 هزار نفر عضو فعال هستند.

وی گفت: 15 درصد حقوق ماهیانه اعلامی از سوی هر شخص که می خواهد در صندوق عضو شود به عنوان حق بیمه از او دریافت می شود که ده درصد را دولت و پنج درصد را بیمه شده پرداخت می کند.

وی گفت: با موافقت سازمان برنامه و بودجه و پیگیری های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح بیمه یک میلیون و 440 هزار نفر تصویب شده و قرار شده 5 درصد سهم بیمه شده را در سال اول دولت پرداخت کند که مددجویان کمیته امداد جزو آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حق بیمه مددجویان روستایی و عشایر از سوی دولت

پرداخت حق بیمه مددجویان روستایی و عشایر از سوی دولت