مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-18ورزشي

میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان شد/هر ماه یک مربی!


کمتر از یک هفته مانده به شروع رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز تغییر یافت، با این تفاسیر میثم منیعی به عنوان سرمربی جدید تیم گل ریحان معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، تیم فوتبال گل ریحان، به عنوان تنها نماینده فوتبال استان البرز قرار است که در این دوره از رقابت ها حضور داشته باشد، اما گویی حاشیه ها دست بردار آن نیستند و کمتر از یک هفته مانده به شروع رقابت های لیگ دسته یک، اخبار و شواهد گواه تغییر سرمربی این تیم است.

این تغییردر حالی صورت گرفته که گل ریحان با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم می کند، حاشیه هایی که می تواند کار را برای شروع دوباره آن سخت تر کند.

مهدی امیری سوادکوهی که با یک تغییر ناگهانی جانشین علی لطیفی شده بود که تا 24 ساعت قبل از برکناری از تعویض خود خبر نداشت و تعریف و تمجیدهای بسیاری که از سوی مدیران این باشگاه از سوادکوهی شده بود برای مدتی کوتاه این باور را در همگان ایجاد کرد که شاید حاشیه ها از گل ریحان رفته اند.

اما امروز سه شنبه به ناگاه خبری در فضای مجازی منتشر می شود مبنی بر اینکه میثم منیعی جانشین سوادکوهی شد! خبری که آن هم کمتر از یک هفته مانده به شروع رقابت ها این تشویش را در دوستداران این تیم البرزی ایجاد کرد که آینده گل ریحان چه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان شد/هر ماه یک مربی!

میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان شد/هر ماه یک مربی!