مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-18اقتصادي

وزیر اقتصاد: باید تلاش کنیم سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه بیشتر شود


خوشبختانه در سال گذشته کمتر و امسال بیشتر ما به سمت بودجه ای رفتیم که وابستگی اش به نفت خیلی کم شده و امیدواریم این روند برای سال 1400 تداوم پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت بازار بورس اظهار داشت: بازار سهام طبیعت یک روندی دارد که به نظر من با نوع تصمیماتی که اخیراً در شورای عالی بورس گرفتیم یکسری از عوامل محرک تقاضا هست را به جریان انداخته و تقویت کردیم.

وی افزود: از این بابت باید شرایط تداوم داشته باشد و پایدار شود و از طرف دیگر ما آمادگی داریم در صورتی که پایداری ادامه پیدا کند تا بتوانیم با عرضه اولیه ها یک ثبات مستمر را ایجاد کنیم و از طرف ما تمامی عوامل و زمینه های این پایداری وجود دارد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه کسانی که می خواهند در مورد بازار سرمایه اظهار نظر کنند و با دقت بیشتر و با رعایت جوانب حواشی این کار را بکنند، اظهار داشت: سهامداران عزیز مخصوصاً سهامداران حقیقی خیلی دقت کنند که خیلی از مباحث را باید در تحلیل هایشان قرار دهند و اگر فردی به هر دلیلی اظهار نظر کرد این را به صورت خام نپذیرند، بلکه در دستگاه تحلیلی خود و در فرآیند مطالعه و مشاوره قرار دهند و معاملات شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: باید تلاش کنیم سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه بیشتر شود

وزیر اقتصاد: باید تلاش کنیم سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه بیشتر شود