مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-18سياسي

از خدمت رسانی در سیل شیراز تا توزیع بسته های معیشتی در سیستان و بلوچستان


کرونا به عنوان یک پدیده هولناک جهانی فرصتی شد تا بسیاری از گروه های جهادی مردمی که همواره در گمنامی فعالیت می کردند، شناخته شوند و شناساندن این گروه ها نیز به منظور الگوسازی و تعریف نقشه راه برای افرادی است که مسیر کمک کردن به دیگران و مهرورزی را بسیار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از خوشایندترین اتفاقاتی که در سال های اخیر و در هنگام وقوع حوادث تلخ طبیعی و غیر مترقبه، باعث دلگرمی و آرامش مردم شده است؛ مشارکت گروه های جهادی و سمن ها در حل مشکلات مردم و کمک به نهادها و مجموعه های دولتی و حکومتی در برون رفت از مشکلات این حوادث است.

گروه جهادی شهدای رهپویان وصال شیراز، یکی از بزرگترین گروه های جهادی استان فارس و کشور است که تاکنون فعالیت های ویژه ای را در شهر شیراز و دیگر استان ها انجام داده است.

حضور و مشارکت جوانان این مجموعه در فعالیت های مختلف جهادی و خدمات رسانی و قرار گرفتن کنار مردم در بحران ها و حوادث تلخ، بیانگر درس آموزی مکتب انسان ساز اهل بیت (ع) و تربیت صحیح این جوانان و رشد و تعالی فکری و شکل گیری شخصیت های مومن انقلابی و پای کار در این مکتب است.

این جوانان که در این عرصه جویای نام نیستند؛ موثرترین فعالیت هایشان را در سخت ترین موقعیت ها، با اخلاص و صبر و تحمل فراوان به بهترین شکل ممکن انجام داده اند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خدمت رسانی در سیل شیراز تا توزیع بسته های معیشتی در سیستان و بلوچستان

از خدمت رسانی در سیل شیراز تا توزیع بسته های معیشتی در سیستان و بلوچستان