مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-18فناوري

همراه بانک رفاه کارگران؛ تجربه ای متفاوت و دلپذیر از دنیای فناوری


بعد از اشباع شدن تمام بانک ها از خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه آخرین دستاوردهای این نوع بانکداری نوین که رضایت تعداد زیادی از مشتریان در تمام بانک ها را به همراه داشته است، - بعد از اشباع شدن تمام بانک ها از خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه آخرین دستاوردهای این نوع بانکداری نوین که رضایت تعداد زیادی از مشتریان در تمام بانک ها را به همراه داشته است، اکنون نوبت به خدمات مبتنی بر موبایل بانک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، سیستم موبایل بانک همان طور که از نامش پیداست دسترسی مشتریان را به انواع خدمات بانک در کمترین زمان ممکن فراهم ساخته و از این رو یکی از مناسب ترین شیوه ها برای انجام امور بانکی با صرف حداقل هزینه و زمان است.

این خدمت تقریباً در تمام سیستم بانکی کنونی کشور در حال پیاده سازی و اجراست و موفقیت و شدت و ضعف آن یکی به زیر ساخت های فناوری اطلاعات و دیگری به مدیریت به کارگیری این سیستم از سوی بانک مورد نظر بستگی دارد.

در واقع می توان گفت که بانکداری مبتنی بر موبایل یکی از جنبه‎های پذیرش فناوری است که امکان دستیابی مشتریان به حساب‎هایشان را به راحتی فراهم می کند.

بانک رفاه کارگران که در زمینه به کارگیری ابزارهای نوین بانکی همیشه پیشرو بوده و به تازگی نیز دسترسی دارندگان تلفن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه بانک رفاه کارگران؛ تجربه ای متفاوت و دلپذیر از دنیای فناوری

همراه بانک رفاه کارگران؛ تجربه ای متفاوت و دلپذیر از دنیای فناوری