مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-18سياسي

برای برپایی بیمارستان صحرایی در کرمانشاه آماده ایم


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی در استان خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی در استان خبر داد.

  سردار بهمن ریحانی امروز(28 آبان) در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به آمادگی سپاه برای هر نوع کمک به دانشگاه علوم پزشکی در حوزه خدمات رسانی به بیماران کرونایی در استان، گفت: بیمارستان صحرایی مجهز و به روزی را طراحی کرده ایم که خدمات خوبی را در صورت برپایی ارائه خواهد کرد که البته امیدوارم نیاز به برپایی این بیمارستان صحرایی در استان نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریحانی با بیان اینکه هم اکنون روزانه حداقل 50 طلبه و بسیجی را برای کمک به کادر درمان به بیمارستانها اعزام می کنیم، ادامه داد: همچنین روزانه 15 پرستار برای کمک به کادر درمان به بیمارستانهای استان اعزام می شوند.

ریحانی اضافه کرد: در حالی که بر اساس برنامه ریزی ها باید 40 تخت از بیمارستان ها و مراکز درمانی سپاه برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی خالی می شد، هم اکنون حدود 90 تخت این مراکز مشغول خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برپایی بیمارستان صحرایی در کرمانشاه آماده ایم

برای برپایی بیمارستان صحرایی در کرمانشاه آماده ایم