مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-18سياسي

تغییر رنگ بجنورد از لحاظ شیوع ویروس کرونا در گرو همراهی مردم


فرماندار بجنورد با اشاره به اینکه چندین ماه است که شهرستان بجنورد همچنان در وضعیت قرمز در ارتباط با شیوع ویروس کرونا قرار دارد، گفت: تغییر رنگ این شهرستان به رنگ های نارنجی و زرد در گرو همراهی و همکاری مردم است.

- ایسنا/خراسان شمالی فرماندار بجنورد با اشاره به اینکه چندین ماه است که شهرستان بجنورد همچنان در وضعیت قرمز در ارتباط با شیوع ویروس کرونا قرار دارد، گفت: تغییر رنگ این شهرستان به رنگ های نارنجی و زرد در گرو همراهی و همکاری مردم است.

غلامرضا عوض زاده در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با تعطیلی برخی از شهرها از اول آذرماه و ایجاد محدودیت ها اظهارکرد: تمامی این موارد در ستاد ملی کرونا با حضور متخصصان و کارشناسان مصوب شده و اگر به خوبی مردم در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند می توانیم گام هایی را برای کنتزل چرخه ویروس کرونا برداریم.

وی تاکیدکرد: به طور حتم رعایت پروتکل ها و پرهیز از ترددهای غیرضرور طی این دو هفته تعطیلی می تواند کمک خوبی در کاهش بار بیماری داشته باشد.

عوض زاده تصریح کرد: ما تجربه عینی ایجاد این محدودیت ها و کاهش بار بیماری را در عید نوروز به خوبی مشاهده کردیم بنابراین به طور حتم این تعطیلی ها نیز موثر هستند اما به صورت مسکن عمل می کند و راه درمان آن رعایت همیشگی دستورالعمل های بهداشتی تا زمان قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رنگ بجنورد از لحاظ شیوع ویروس کرونا در گرو همراهی مردم

تغییر رنگ بجنورد از لحاظ شیوع ویروس کرونا در گرو همراهی مردم