مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-18ورزشي

بهره برداری از 7 خانه محروم و مددجویی در شهرستان اهر طی هفته بسیج


فرمانده سپاه ناحیه اهر از بهره برداری از هفت باب خانه محروم و مددجویی در شهرستان اهر طی هفته بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری را تحقق بخشیم و مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا باشیم اظهار کرد: شعار راهبردی امسال هفته بسیج بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی تعیین شده که باید در تمامی برنامه هایمان بارقه ی امید را در بین مردم ایجاد کنیم.

وی؛ بسیج ولایت مداری و ولایت پذیری را از شاخصه های بسیج عنوان کرد، افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم ما هستند و فعالیت ها و حرکت های ما باید باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان شود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان این که برنامه هایی همچون اجتماع باشکوه بسیجیان به دلیل شرایط کرونایی در شهرستان اهر برگزار نمی شود؛ گفت: اولین برنامه ی هفته بسیج دیدار با امام جمعه اهر و تجدید میثاق و عهد با شهدا و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی است.

صفی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی محیطی در ادارات و سطح شهر، نشست های بصیرتی با محوریت خودباوری، گشت های محله محور رضویون با هدف تقویت امنیت محلات، پروژه های مسیرگشایی کوچه بعثت 19 و پوشش کانال منطقه شله بران با همکاری شهرداری اهر، افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و بحران صالحین حوزه مقاومت بسیج نصر و کوثر، بهره برداری از 7 باب خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 7 خانه محروم و مددجویی در شهرستان اهر طی هفته بسیج

بهره برداری از 7 خانه محروم و مددجویی در شهرستان اهر طی هفته بسیج