مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-18فرهنگي

آثار مجید مجیدی زیر ذره بین «نقد سینما»


برنامه «نقد سینما» جمعه 30 آبان ماه به بررسی سینمای دهه نود می پردازد و در ادامه نگاهی به آثار مجید مجیدی کارگردان سینمای ایران خواهد داشت.

- برنامه نقد سینما جمعه 30 آبان ماه به بررسی سینمای دهه نود می پردازد و در ادامه نگاهی به آثار مجید مجیدی کارگردان سینمای ایران خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه نقد سینما جمعه این هفته 30 آبان ماه ساعت 22 با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه روی آنتن شبکه پنج می رود.

در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی و همراهی آرش خوشخو و منوچهر اکبرلو تصویر نوجوان در سینمای ایران بررسی خواهد شد و در ادامه این گفتگو، حضور نوجوانان در آثار مجید مجیدی کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نقد سینما به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در سومین برنامه از سلسله گفتگوهای بررسی دهه نود با حضور ابوالحسن داوودی کارگردان سینمای ایران، درباره ژانر و تنوع ژانری در سینمای دهه نود ایران، گفتگو خواهد کرد.

قسمت های دیگر برنامه این هفته شامل بخش رویدادها با حضور علیرضا مرادی و میثم محمدی خبرنگاران سینمایی وبخش رسانه با موضوع آخرین رویدادهای سینمایی، تنوع، اعتبار جشنواره های سینمایی بین المللی و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار مجید مجیدی زیر ذره بین «نقد سینما»

آثار مجید مجیدی زیر ذره بین «نقد سینما»