مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-18سياسي

سمنان، شهری با جمعیتی بیش از آمار اسمی/ حرم تا حرم حریم شهر را می بندد؟


رییس شورای اسلامی شهر سمنان معتقد است که جمعیت مرکز استان بیش از امار رسمی اعلام شده است و شهرداری این شهر به جمعیتی بیش از 250 هزار نفر خدمات شهری ارائه می دهد.

- سمنان، شهری با جمعیتی بیش از آمار اسمی/"حرم تا حرم" حریم شهر را می بندد؟ ایسنا/سمنان رییس شورای اسلامی شهر سمنان معتقد است که جمعیت مرکز استان بیش از امار رسمی اعلام شده است و شهرداری این شهر به جمعیتی بیش از 250 هزار نفر خدمات شهری ارائه می دهد.

سیدمسعود سیادتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آمار اسمی جمعیت در سمنان 180 هزار اعلام شده اما آمار واقعی بیش از این ها است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص چرایی این تفات ها گفت: متاسفانه بخشی از شهروندان در زمان سرشماری نفوس و مسکن، شناسنامه های خود را به برخی شهرها و روستاهای پیرامونی برده و به دلایلی در آنجا سرشماری شدند.

وی با اشاره به برخی دلایل خود در اثبات این مهم افزود: در یکی از روستاهای منطقه جمعیت روستا در آخرین سرشماری 800درصد رشد داشته و کاملا مشخص است که جمعیت این روستا هشت برابر نشده بلکه شناسنامه ها برای سرشماری به آنجا منتقل شده اند.

دو پیشنهاد برای عبور بی دغدغه حرم تا حرم از سمنان سیادتی با بیان اینکه امروزه سرشماری جمعیت با توجه به رشد قابل توجه فناوری و تعدد اطلاعات در دسترس کار سختی نیست خاطرنشان کرد: شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان، شهری با جمعیتی بیش از آمار اسمی/ حرم تا حرم حریم شهر را می بندد؟

سمنان، شهری با جمعیتی بیش از آمار اسمی/ حرم تا حرم حریم شهر را می بندد؟