مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-18فرهنگي

جای خالی کتاب در خانواده ها/ ترویج فرهنگ کتاب خوانی تنها وظیفه کتابخانه داران نیست


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب خوانی و ترغیب مردم به این سو، به جای خالی کتاب در خانواده ها اشاره می کند و می گوید: - سعید دهقانلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت هفته  کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، تمام فعالیت های حضوری و فیزیکی در کتابخانه های عمومی سراسر استان سمنان به صورت مجازی به مردم به ویژه علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی ارائه می شود.

وی افزود: در استان سمنان، 72 باب کتابخانه وجود دارد که از این تعداد، 47 باب کتابخانه در مناطق شهری و 25 باب کتابخانه نیز در مناطق روستایی مستقر هستند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از 53 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی استان سمنان هستند، عنوان کرد: در استان سمنان، 54 باب کتابخانه نهادی و 18 کتابخانه مشارکتی وجود دارد که در کل کتابخانه های عمومی موجود در این استان، 976 هزار و 28 نسخه کتاب نگهداری می شود.

ترویج فرهنگ کتاب خوانی تنها بر عهده کتابخانه داران نیست دهقانلو با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در استان سمنان برای افزایش آگاهی و دانایی اقشار مختلف مردم اظهار کرد: ترویج این فرهنگ تنها بر عهده و جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی کتاب در خانواده ها/ ترویج فرهنگ کتاب خوانی تنها وظیفه کتابخانه داران نیست

جای خالی کتاب در خانواده ها/ ترویج فرهنگ کتاب خوانی تنها وظیفه کتابخانه داران نیست