مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:302020-11-18اقتصادي

صدور مجوز فروش 80 ملک مازاد در کرمانشاه/ نفروشید، می فروشیم


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از صدور مجوز فروش 80 ملک مازاد دستگاه های دولتی در سطح استان خبر داد.

- صدور مجوز فروش 80 "ملک مازاد" در کرمانشاه/ نفروشید، می فروشیم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از صدور مجوز فروش 80 ملک مازاد دستگاه های دولتی در سطح استان خبر داد.

امیر حمزه حیدریان در جلسه امروز (28 آبان) کارگروه مولدسازی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط نامطلوب بودجه ای کشور گفت: در حال حاضر دستورالعمل ابلاغ شده از سوی دولت این اجازه را به دستگاه ها داده که املاک مازاد خود را به فروش رسانده و به عنوان منابع تخصیص بودجه اختصاص دهند.

وی افزود: در همین راستا مجوز فروش 80 ملک مازاد دستگاه های دولتی در استان صادر شده و کار فروش آن توسط دستگاه های مربوطه آغاز شده است.

حیدریان تصریح کرد: در قانون فروش املاک مازاد دولتی این اجازه به دستگاه داده شده تا درصورت فروش املاک مازاد، از درآمد حاصل از آن استفاده کند.

وی با اشاره به مقاومت برخی مدیران در خصوص فروش این املاک مازاد، گفت: قانون همچنین این اجازه را داده تا درصورت عدم تمکین مدیران دستگاه ها نسبت به فروش املاک مازاد، خود کارگروه مولدسازی نسبت به این مسئله اقدام کند و درخصوص هزینه کرد درآمد حاصل از این فروش هم توسط خود کارگروه تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز فروش 80 ملک مازاد در کرمانشاه/ نفروشید، می فروشیم

صدور مجوز فروش 80 ملک مازاد در کرمانشاه/ نفروشید، می فروشیم