مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-18اقتصادي

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه شیلات گلستان


معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان گفت: طی نشستی در راستای بهره وری از تجارب علمی و تخصصی جهاد دانشگاهی کشور، مقرر شد از ظرفیت های این نهاد در جهت توسعه حوزه های مختلف از جمله شیلات استفاده شود.

- ایسنا/گلستان معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان گفت: طی نشستی در راستای بهره وری از تجارب علمی و تخصصی جهاد دانشگاهی کشور، مقرر شد از ظرفیت های این نهاد در جهت توسعه حوزه های مختلف از جمله شیلات استفاده شود.

محمود سقلی با اعلام این خبر گفت: در این نشست، شیلات استان با توجه به متفاوت بودن فاکتورهای فیزیکوشیمیایی آب دریای خزر با آب خلیج فارس، خواستار حمایت علمی و فنی کارشناسان جهاد دانشگاهی در راستای تکثیر انبوه میگوی وانامی، در گلستان شد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه پرورش ماهیان خاویاری یکی از مهم ترین طرح های اقتصاد مقاومتی شیلات استان است، امیدواریم بتوانیم با تکیه بر تجارب و دانش کارشناسان جهاد دانشگاهی، در زمینه کوتاه کردن دوران رشد و بلوغ جنسی ماهیان خاویاری گام های مهمی برداریم.

معاون آبزی پروری شیلات گلستان خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد در صورت پرداخت 50 درصد هزینه های پروژه ها از سوی استان، 50 درصد باقیمانده را جهاد دانشگاهی پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه شیلات گلستان

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه شیلات گلستان