مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-18اقتصادي

1600 متر از صحن حرم حضرت زینب (س) مسقف می شود/ احداث پارکینگ در جوار حرم


طرح مسقف سازی بخش شمالی صحن حرم حضرت زینب (س) تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت داشته و قرار است در این طرح یک هزار و 600 متر از صحن حرم عمه سادات تا پایان سال آینده مسقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، طرح توسعه حرم حضرت زینب (س) در سوریه به همت ستاد بازسازی عتبات آغاز شده و در مرحله نخست بخش شمالی صحن حرم عمه سادات قرار است مسقف شود.

مسقف سازی 1600 متر از صحن حرم حضرت زینب (س) برای رفاه زائران بر همین اساس، از چند ماه گذشته روند مسقف سازی بخشی از صحن حرم حضرت زینب (س) آغاز شد؛ به طوری که در این طرح، یک هزار و 600 متر از صحن مسقف خواهد شد تا زائران در فضای صحن بتوانند به راحتی حضور یابند.

پیشرفت 40 درصدی مسقف سازی صحن حرم عمه سادات به گفته علیرضا اکبری، مسؤول ستاد بازسازی عتبات سوریه، مسقف سازی صحن حرم حضرت زینب (س) به منظور سهولت دسترسی به ضریح حرم صورت می گیرد و در هفته های آینده، سازه طرح مسقف سازی صحن حرم به اتمام می رسد و روند نازک کاری آن آغاز خواهد شد.

   تاکنون روند مسقف سازی صحن حرم حضرت زینب (س) بیش از 40 درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده یک هزار و 600 متر از صحن حرم مسقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 متر از صحن حرم حضرت زینب (س) مسقف می شود/ احداث پارکینگ در جوار حرم

1600 متر از صحن حرم حضرت زینب (س) مسقف می شود/ احداث پارکینگ در جوار حرم