مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-18اقتصادي

ترخیص 5700 تن برنج وارداتی در قشم آغاز شد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص پنج هزار و 700 تن برنج وارداتی مانده در انبارهای گمرک قشم در پی تعیین مهلت دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص پنج هزار و 700 تن برنج وارداتی مانده در انبارهای گمرک قشم در پی تعیین مهلت دستگاه قضایی خبر داد.

علی صالحی ظهر امروز(28 آبان ماه) در تشریح این خبر افزود: در پی مهلت تعیین شده دستگاه قضایی برای ترخیص برنج های وارداتی مانده در انبارهای گمرک قشم، روند ترخیص و بارگیری این محموله آغاز شده است.

وی افزود: با هدف احقاق حقوق عامه و به منظور نظارت بر بازار و تعدیل قیمت ها، پنج هزار و 700 تن برنج وارداتی موجود در انبارهای گمرک قشم پس از مدتها بلاتکلیفی و ترخیص توسط صاحبان کالا، هم اکنون به وسیله کامیون های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

صالحی اضافه کرد: تأخیر در روند ترخیص این محموله ها سبب شده بود که این حجم زیاد از کالای اساسی برنج در معرض انقضای مدت مصرف قرار گیرد.

وی افزود: بنابر گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه درصورت ادامه معطلی در روند ترخیص، این محموله های بزرگ برنج در معرض فساد قرار می گرفت و در نهایت چاره ای جز معدوم نمودن آن ها وجود نداشت که این موضوع با توجه به تخصیص ارز دولتی به وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 5700 تن برنج وارداتی در قشم آغاز شد

ترخیص 5700 تن برنج وارداتی در قشم آغاز شد