مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-18سياسي

نهادینه سازی فرهنگ نماز در جامعه بزرگترین هنر است


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم ترویج و نهادینه سازی فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد و این اقدام را بزرگترین هنر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر چهارشنبه در اجلاسیه نماز با موضوع پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز یکی از دلایل قهر با نماز را القای شبهات توسط دشمنان در فضای مجازی و دوستان ناباب در فضای حقیقی بیان کرد و گفت: باید این شبهات را با برخورد درست و گفتگوی دو طرفه بر طرف کنیم ودرصدد تبیین و پاسخ آن برآییم.

وی عملکرد و رفتارهای نادرست برخی از نمازگزاران به خصوص آنهایی که مسئولیتی دارند را از دیگر دلایل قهر برخی افراد با مقوله نماز یاد کرد و گفت: اگر آن فرد نمازخوان و خصوصاً آن مسئول نمازخوان بداند که رفتار و عملکردش چقدر می تواند اثر مثبت و یا منفی در دینداری دیگران بگذارد، با دقت و وسواس بیشتری رفتار می کرد.

آیت الله محمدی لایینی بر لزوم ترویج و نهادینه سازی فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد و آن را بزرگترین هنر دانست.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاهم فعالیت ها اجرایی آموزش و پرورش در خصوص اقامه نماز خاطرنشان کرد: آغاز به کار جشنواره تربیت حکیمانه 3 با محوریت نماز و آیه 45 سوره عنکبوت، تجلیل از 60 نفر از مجریان طرح امین و روشنای استان مازندران به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه سازی فرهنگ نماز در جامعه بزرگترین هنر است

نهادینه سازی فرهنگ نماز در جامعه بزرگترین هنر است