مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-18سياسي

90 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می شود


جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اجرای 90 عنوان برنامه در قالب دو هزار و 68 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: هزار و 816 پروژه عمرانی توسط سپاه استان اجرا شده است.

- زنجان-جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اجرای 90 عنوان برنامه در قالب دو هزار و 68 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: هزار و 816 پروژه عمرانی توسط سپاه استان اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر چهارشنبه درنشست خبری با خبرنگاران گفت: شعار امسال بسیج با عنوان بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون شاهد دستاوردهای بیشماری از سوی بسیج هستیم، گفت: بسیج در تمام مقتضیات زمانی در عرصه بوده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اجرای 90 عنوان برنامه در قالب دو هزار و 68 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: بسیج در مجموع هزار و 816 پروژه عمرانی را در قالب بسیج سازندگی در استان زنجان را تمام کرده است.

طهماسبی تاکید کرد: در طی سال های 98 و 99 نیز 501 پروژه عمرانی و 192 پروژه غیرفرهنگی توسط بسیج در روستاها ومناطق محروم استان اجرایی شده و 48 پروژه نیز در دست اجرااست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می شود

90 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می شود