مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-18سياسي

اختصاص تنها 10درصد اعتبارات نفت به پروژه های عمرانی/ وجود 226 پروژه در گچساران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: امسال تنها 10درصد از اعتبارات نفت به پروژه های گچساران اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور رییس مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری و دیگر مدیران استانس و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی سلحشوری با بیان اینکه سهرستان گچساران از نظر موقعیت و پروژه های عمرانی در استان حائز اهمیت است، اظهار کرد: اولین نشست بررسی پروژه های عمرانی استان به شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

 وی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات پروژه های عمرانی استان از محل فروش نفت تامین می شود، گفت: از سال 1396 تاکنون کشور در تحریم سختی به سر می برد که خوشبختانه با رهنمودهای رهبری و مسوولان و دولت تاکنون مشکلی به وجود نیامده است و اعتبارات پروژه های عمرانی تامین شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه کشور از تنگناها به خوبی عبور کرده است.

 سلحشوری با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیص یافته شده از محل اعتبارات نفت  امسال 10درصد اختصاص داده شد، عنوان کرد: ظرف 10روز آینده  اعتباراتی به پروژه های عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تنها 10درصد اعتبارات نفت به پروژه های عمرانی/ وجود 226 پروژه در گچساران

اختصاص تنها 10درصد اعتبارات نفت به پروژه های عمرانی/ وجود 226 پروژه در گچساران