مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-18سياسي

دنیا نسل ششم ساختمان ها را می سازد، ما نسل سوم می سازیم


رییس سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه دنیا هم اکنون نسل ششم ساختمان ها را می سازد و ما در نسل سوم هستیم، گفت: هم اکنون کمتر از پنج درصد ساختمان ها به روش صنعتی ساخته می شود.

- رییس سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه دنیا هم اکنون نسل ششم ساختمان ها را می سازد و ما در نسل سوم هستیم، گفت: هم اکنون کمتر از پنج درصد ساختمان ها به روش صنعتی ساخته می شود.

همچنین طبق اعلام رییس ستاد اجرای مبحث 22 مقررات ملی ساختمان، از سال 1401 مبحث 22 مقررات ملی ساختمان که مربوط به نگهداری بناهاست برای ساختمان های با اولویت یک اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد خرم در نشست خبری با عنوان مراقبت و نگهداری ساختمان ها اظهار کرد: حداقل 40 درصد ساختمانها باید به روش صنعتی ساخته شود که هم اکنون در کشور ما این رقم زیر پنج درصد است.

ما 25 تا 28 میلیون ساختمان داریم که حدود 10 میلیون آن آپارتمان است.

طی دو برنامه با نقشه راهی که تهیه کرده ایم و برنامه ای که در ستاد تهیه شده که مورد تایید وزارتخانه هم است انگیزه پیدا کردیم که ستاد صنعتی سازی و هوشمندسازی ساختمان سبز را به سرعت عملیاتی کنیم.

هر 50 آپارتمان یک مدیر نگهداری نیاز دارد وی افزود: هم اکنون در دنیا نسل ششم ساختمانها در حال احداث است و ما در نسل سوم هستیم که باید این فاصله را با شتاب پر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا نسل ششم ساختمان ها را می سازد، ما نسل سوم می سازیم

دنیا نسل ششم ساختمان ها را می سازد، ما نسل سوم می سازیم