مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-18پزشكي

54 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های سمنان بستری هست


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته 28 بیمار مبتلابه کرونا در حوزه این دانشگاه شناسایی شدند، گفت: 54 بیمار مبتلابه این بیماری در بیمارستان بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی ظهر چهارشنبه در گفتگو ویدئو کنفرانسی با اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 28 بیمار مبتلابه کووید 19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان مورد شناسایی قرار گرفتند، ابراز داشت: با احتساب این آمار تعداد مبتلایان کرونایی در حوزه این دانشگاه به سه هزار و 472 نفر رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 26 بیمار بهبودیافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند، افزود: افراد با ریسک بالا در معرض خطر ابتلاء و مرگ این بیماری قرار دارند که انتظار می رود مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی به خود و دیگران کمک کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه در حال حاضر 54 بیمار مبتلابه کووید -19 در بخش ICU کرونا بستری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند، ابراز داشت: پرهیز از قرار گرفتن در محل تجمع، ماسک زدن، در خانه ماندن، رعایت بهداشت، رعایت فاصله اجتماعی می تواند سیر صعودی این آمار را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های سمنان بستری هست

54 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های سمنان بستری هست