مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-18اقتصادي

اجرای طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در هرمزگان آغاز شد


در پویش ملی ایران مهربان طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی»، کارکنان دولت و دیگر گروه های مردمی می توانند در این طرح شرکت کنند.

- بندرعباس - مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در پویش ملی ایران مهربان طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی ، کارکنان دولت و دیگر گروه های مردمی می توانند در این طرح شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی الهیاری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون 36 هزار نیکوکار در استان هرمزگان حامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

الهیاری با اشاره به اینکه سال گذشته حامیان و خیران، مبلغ 29 میلیارد تومان در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت نمودند، افزود: در هفت ماه امسال این رقم به 27 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است که رشد 81 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

این مقام مسئول بابیان این مطلب که با توجه به افزایش هزینه های زندگی و فشار مضاعف به نیازمندان، امسال به دنبال افزایش مشارکت های مردمی هستیم، گفت: در استان هرمزگان هشت هزار و 500 فرزند یتیم و شش هزار فرزند نیازمند وجود دارد.

در حال حاضر سرانه کمک حامیان و خیران 250 هزار تومان در ماه است و امیدواریم تا پایان امسال این رقم به 500 هزار تومان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در هرمزگان آغاز شد

اجرای طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در هرمزگان آغاز شد