مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-18اقتصادي

پرداخت وام بافت فرسوده الکترونیکی شد


با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، درخواست، تشکیل پرونده تا اخذ تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده به صورت الکترونیکی انجام می شود.

- با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، درخواست، تشکیل پرونده تا اخذ تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی در بافت های ناکارآمد شهری می توانند از این پس به صورت آنلاین به سامانه درخواست تسهیلات بانک مسکن متصل شوند.

این خبر را عباس شفیعی - عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران - اعلام و تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعه متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی در بافت های ناکارآمد شهری به ادارات و بانک ها، با همکاری بانک مسکن، سامانه ثبت نام تسهیلات شرکت بازآفرینی شهری ایران به صورت آنلاین با سامانه درخواست تسهیلات بانک متصل شد.

شفیعی گفت: از این پس متقاضیان تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده می توانند پس از ثبت نام در سامانه شرکت بازآفرینی شهری ایران و اخذ کد رهگیری به سامانه تسهیلات بانک مسکن مراجعه کرده و با ثبت کد رهگیری خود مراحل تشکیل پرونده تا اخذ تسهیلات را بصورت الکترونیکی دنبال کنند.

جزییات وام 180 تا 250 میلیون تومانی در بافت فرسوده به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین تغییرات در سال 1399 به انبوه سازانی که در سطح کلانشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام بافت فرسوده الکترونیکی شد

پرداخت وام بافت فرسوده الکترونیکی شد