مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-18سياسي

ارسال 212 اثر به همایش مجازی زیست جهان پساکرونا در ایلام


رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه بیش از 200 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: برگزاری همایش مذکور یکی از وظایف نهاد علمی می باشد که باید به آن پرداخته شود تا به واسطه این امر مهم رویداد دیگر در زمان ثبت شود.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه بیش از 200 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: برگزاری همایش مذکور یکی از وظایف نهاد علمی می باشد که باید به آن پرداخته شود تا به واسطه این امر مهم رویداد دیگر در زمان ثبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی اکبری در نشست مجازی کارگروه رسانه ای کرونا با موضوع همایش مجازی زیست جهان پساکرونا در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 100 مقاله علمی و در مجموع 212 اثر به همایش ملی مجازی زیست جهان پساکرونا در دانشگاه ایلام ارسال شده که نشان از استقبال صاحب نظران از همایش است.

وی افزود: برگزاری همایش مذکور یکی از وظایف نهاد علمی می باشد که باید به آن پرداخته شود تا به واسطه این امر مهم رویداد دیگر در زمان ثبت شود.

رییس دانشگاه ایلام ادامه داد: مجوز برگزاری مجازی زیست جهان پساکرونا با همکاری دانشگاه ایلام و وزارت علوم گرفته شده است، با توجه به وضعیت کنونی در همه حوزه های جا برای قلم زنی محور و موضوعات و پیشنهادات جدید باز است و در این راستا مباحث مختلف مورد بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 212 اثر به همایش مجازی زیست جهان پساکرونا در ایلام

ارسال 212 اثر به همایش مجازی زیست جهان پساکرونا در ایلام