مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-18سياسي

توافق برای حذف 250 مدرسه سنگی در خوزستان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، با اشاره به اولویت های این اداره کل در مدرسه سازی، گفت: حذف مدارس سنگی یکی از اولویت های اداره کل نوسازی مدارس خوزستان است؛ - ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، با اشاره به اولویت های این اداره کل در مدرسه سازی، گفت: حذف مدارس سنگی یکی از اولویت های اداره کل نوسازی مدارس خوزستان است؛ در این راستا توافق کردیم که بیش از 250 کلاس درس سنگی را با کمک اعتبارات دولتی، استانی، ملی و کمک خیرین مدرسه ساز، حذف کنیم.

علی قربانی در حاشیه آیین افتتاح هنرستان شهدای وزارت امور خارجه که امروز (28 آبان) در سوسنگر برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در هفته بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد، این هنرستان را افتتاح کردیم؛ هنرستان شهدای وزارت امور خارجه با زیربنای بالغ بر 4 هزار متر مربع و اعتبار بیش از 15 میلیارد تومان امروز در سوسنگرد افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این پروژه با کمک خیرین مدرسه ساز و همراهی دولت ساخته شد، افزود: از هزار و 300 کلاس درسی که تحویل خواهیم داد، بیش از 900 کلاس با مشارکت خیرین در حال ساخت است.

امیدواریم که با کمک خیرین مدرسه ساز، در ساخت مدرسه در مناطق دورافتاده و حذف مدارس سنگی با حمایت دولت گام های محکم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای حذف 250 مدرسه سنگی در خوزستان

توافق برای حذف 250 مدرسه سنگی در خوزستان