مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-18اجتماعي

دارالفنون از سال آینده دانش آموز می پذیرد


وزیر آموزش و پرورش از پذیرش دانش آموز در مدرسه دارالفنون از سال تحصیلی آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضا تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین وزارت خانه های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری تهران در خصوص احیاء و بهره برداری مدارس ماندگار تهران، گفت: این یک کار مشترک میان ما و میراث و شهرداری است چرا که ما مدارسی داریم که قدمت دارند و جزو میراث فرهنگی شناخته می شوند و مردم خاطرات خوبی از آنها دارند.

به این نتیجه رسیدیم که برای مراقبت و محافظت از اینها باید کاری کنیم.

وی ادامه داد: مطالعات و تجربیات بین المللی برای حفظ این اماکن با حفظ کارکرد قبلی را مطالعه کردیم و تصمیم گرفتیم در مسیری حرکت کنیم که کار آموزش در این اماکن برقرار باشد و برای عموم مردم هم به عنوان موزه قابل دسترسی باشد در یک ساعت های مشخصی البته.

حاجی میرزایی گفت: برای مرمت و آماده سازی این مدارس به همراهی و همکاری این دوستان نیازمندیم و ما هم این واحدها را آموزشی نگه می داریم.

وزیر آموزش و پرروش با اعلام این خبر که از سال آینده مدرسه دارالفنون نیز در مقطع متوسطه ار تمام سطح تهران دانش آموز خواهد پذیرفت گفت: بنا داریم مدرسه دارالفنون را نیز به عنوان یک مدرسه فعال کنیم و در دوره متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارالفنون از سال آینده دانش آموز می پذیرد

دارالفنون از سال آینده دانش آموز می پذیرد