مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 13:152020-11-18فرهنگي

خرید بلیت های 2 سینما توسط یک شهروند برای حمایت از هنر در تبریز


مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: یکی شهروند تبریزی بخشی از بلیت های سانس عصر سه شنبه پردیس سینمایی قدس و انقلاب را به عنوان هدیه فرهنگی و در حمایت از سینما خریداری کرد.

- فرهاد باغشمال در گفتگو با خبرنگار مهر از حمایت جالب هنردوستان شهر تبریز از سینماهای این شهر خبر داد و اظهار کرد: همان طور که می دانید تعطیلی 9 ماهه سینماها و بحران کرونا خسارات جبران ناپذیر و زیادی به بدنه سینماها وارد کرده است و از این حیث پرسنل سینماهای سراسر کشور در فشار اقتصادی سختی قرار دارند که برای عبور از آن نیاز به هم دلی همه هنردوستان است.

مدیر امور سینمایی آذربایجان شرقی ادامه داد: در همین راستا روز گذشته یکی از شهروندان هنردوست تبریزی در اقدامی قابل تحسین، بخشی از بلیت های سانس عصر سه شنبه 28 آبان ماه پردیس سینمایی قدس و انقلاب را به عنوان هدیه فرهنگی و در حمایت از هنر سینما خریداری کرد که از نگاه ما اتفاق جالب و ارزشمندی بود.

وی افزود: شاید کسی نتواند تصور درستی نسبت به حجم خسارات و تبعات آن بر خانواده سینما داشته باشد، اما دلگرمی سینماداران به همین حمایت های ارزشمندانه است؛ به هر حال این بحران شامل حال همه شده است و امیدوارم در این روزهای کرونایی بیشتر هوای یکدیگر را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بلیت های 2 سینما توسط یک شهروند برای حمایت از هنر در تبریز

خرید بلیت های 2 سینما توسط یک شهروند برای حمایت از هنر در تبریز