مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 14:002020-11-18ورزشي

توزیع روزانه 550 وعده غذای گرم در میان نیازمندان صومعه سرایی


فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اجرای 40 برنامه محوری هفته بسیج در این شهرستان از توزیع روزانه 550 وعده غذای گرم در میان نیازمندان این شهرستان همزمان با این هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جهانبخش آرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: 150 برنامه در سطح پایگاه های مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ آرمان با اشاره به برگزاری 40 ویژه برنامه محوری در این هفته، گفت: بسیج امروز در عرصه های دفاع از حرم، محرومیت زدایی و سازندگی و فرهنگی و ورزشی و بسیاری از حوزه های دیگر حضوری فعال و تأثیرگذار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اینکه نقش بسیج بر کسی پوشیده نیست، افزود: بسیج دیروز در دامن خود شهید حسین فهمیده ها و امروز شهید حججی ها را را تربیت کرده است.

سرهنگ آرمان با بیان اینکه بسیج از درون بحران های سخت، مهم ترین فرصت ها را برای این نظام و کشور فراهم کرده است، اظهار کرد: مهم ترین برنامه هفته بسیج پویش نذر خون توسط جوانان مؤمن انقلابی در سطح پایگاه های شهرستان خواهد بود.

وی پویش سردار سلیمانی ها، دیدار با خانواده شهدا، و امامان جمعه شهرستان صومعه سرا و گوراب زرمیخ و حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه همراه با سخنرانی پیش از خطبه از دیگر برنامه های هفته بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 550 وعده غذای گرم در میان نیازمندان صومعه سرایی

توزیع روزانه 550 وعده غذای گرم در میان نیازمندان صومعه سرایی