مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-18بين الملل

نشست سه جانبه شاه اردن، ولی عهد ابوظبی و شاه بحرین در غیاب ریاض


شاه اردن، ولی عهد ابوظبی و شاه بحرین در حالی در نشستی گرد هم آمدند که نماینده ای از عربستان سعودی در آن حضور نیافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عربی، امروز (چهارشنبه)، از نشست سه جانبه در ابوظبی میان عبدالله دوم شاه اردن، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین و محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه بحرینی در گزارشی به غیبت نماینده ریاض در این نشست اشاره کرد و نوشت، برخلاف عادت همیشگی عربستان سعودی مبنی بر حضور در نشست هایی که امارات و بحرین در آن حضور دارند، این بار غیبت عربستان سعودی سؤا ل هایی را درباره چرایی این غیبت ایجاد کرده است.

الجزیره در گزارش خود به برخی گزارش ها درباره محاصره غیرعلنی ریاض علیه اَمان اشاره کرد و در این خصوص نوشت که پیشتر، عربستان سعودی، تعرفه های گمرکی را برای کامیون هایی که از اردن وارد این کشور می شدند افرایش داده بود و از طرفی دیگر، روند ورود راننده های اردنی به این کشور را سخت تر کرده بود آن هم به علت عدم پیوستن اردن به جمع کشورهای محاصره کننده قطر.

الجزیره در این خصوص می نویسد که فشار ریاض بر امان باعث شد که این کشور حضور دیپلماتیک خود را در دوحه کاهش دهد و درست در همان زمان سفیر قطر، اردن را ترک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سه جانبه شاه اردن، ولی عهد ابوظبی و شاه بحرین در غیاب ریاض

نشست سه جانبه شاه اردن، ولی عهد ابوظبی و شاه بحرین در غیاب ریاض