مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 14:302020-11-18سياسي

کتاب در سبد خانوار خانواده های ایرانی جای بگیرد


فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه ویژگی جامعه کتابخوان، قانونمندی و مطالبه گر بودن شهروندان است، گفت: همه خانواده های ایرانی باید تلاش کنند تا در سبد خانوار جایی برای کتاب در نظر بگیرند.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه ویژگی جامعه کتابخوان، قانونمندی و مطالبه گر بودن شهروندان است، گفت: همه خانواده های ایرانی باید تلاش کنند تا در سبد خانوار جایی برای کتاب در نظر بگیرند.

اسماعیل میرغضنفری در نشست کتابخوان مدیران شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بی تردید یکی از اقدامات خوب هر جامعه ای تلاش در جهت توسعه و گسترش کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه گسترش کتابخوانی نیاز به فرهنگ سازی دارد، افزود: این اقدام باید از خانواده آغاز شود، زیرا کودک از رفتار والدین الگو می گیرد و قطعا با تحکم و اجبار نمی توان رفتاری را در یک فرد شکل داد؛ به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر استفاده از ابزار تحکم جوابگو نخواهد بود.

میرغضنفری با اشاره به اینکه همه خانواده های ایرانی باید تلاش کنند تا در سبد خانوار جایی برای کتاب در نظر بگیرند، تصریح کرد: حتی اگر شده یک سبد کوچک برای فرهنگ و علم و آگاهی بگذاریم، زیرا عایدات آن سراسر سودآور است و هر کتاب ارزش یک بار خواندن را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب در سبد خانوار خانواده های ایرانی جای بگیرد

کتاب در سبد خانوار خانواده های ایرانی جای بگیرد