مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-18پزشكي

بهبودیافتگان کرونا پلاسمای خون خود را برای درمان بیماران بدحال اهدا کنند


رییس پایگاه انتقال خون رفسنجان از بهبودیافتگان کرونا خواست که برای اهدای پلاسمای خون به پایگاه انتقال خون این شهرستان مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی محمدحسینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام نیاز پایگاه انتقال خون رفسنجان و کاهش ذخایر خونی این مرکز، پویش اهدای خون با حمایت رسانه های محلی و کاربران فضای مجازی راه اندازی شد.

وی افزود: با راه اندازی این پویش، مردم این شهرستان برای کمک به همشهریانی که احتیاج به فرآورده های خونی در این روزهای سخت داشتند، حضور حداکثری داشتند که جا دارد از تمامی اهداکنندگان و افرادی که با حمایت و همکاری در جلب اهداکنندگان خون باعث ایجاد یک حرکت جهادی در اهدای خون شدند تشکر کنم.

وی ابراز داشت: پایگاه انتقال خون رفسنجان در روزهای اخیر با مشارکت مردم در امر اهدای خون، توانست ذخایر خونی را که با کاهش شدید مواجه شده بود جبران کند.

رییس پایگاه انتقال خون رفسنجان اظهار کرد: در چهار روز اخیر بالغ بر 120 هزار سی سی خون در رفسنجان اهدا شد به نحوی که میزان اهدای خون چهار روز اخیر مطابق با 50 درصد اهدای خون مهر ماه بوده است.

محمدحسینی با بیان این مطلب که اهدای خون یک نیاز دائمی است، تصریح کرد: از همشهریان تقاضا داریم اهدای خون را به عنوان یک کار خیر و خداپسندانه در زندگی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودیافتگان کرونا پلاسمای خون خود را برای درمان بیماران بدحال اهدا کنند

بهبودیافتگان کرونا پلاسمای خون خود را برای درمان بیماران بدحال اهدا کنند