مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 16:002020-11-18بين الملل

گفت وگوی رهبران اردن، بحرین و امارات با محوریت اوضاع منطقه و جهان


پادشاهان اردن و بحرین و ولیعهد ابوظبی امروز (چهارشنبه) در ابوظبی درخصوص روابط استراتژیک میان این کشورها و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و در رأس أن مساله فلسطین گفت وگو کردند.

- پادشاهان اردن و بحرین و ولیعهد ابوظبی امروز (چهارشنبه) در ابوظبی درخصوص روابط استراتژیک میان این کشورها و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و در رأس أن مساله فلسطین گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری بحرین بنا ، عبدالله دوم، پادشاه اردن و حمد بن عیسی، پادشاه بحرین و محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی بر لزوم تحقق صلح عادلانه و فراگیر بر اساس راهکار تشکیل دو کشور که ضامن تشکیل کشور مستقل فلسطین دارای حاکمیت و دارای قابلیت زندگی در مرزهای چهارم ژوئن 1967 با پایتختی قدس شرقی تاکید کردند.

رهبران بحرین، اردن و ولیعهد ابوظبی بر عمیق بودن روابط تاریخی و استراتژیک میان سه کشور و لزوم ارتقای آن در بالاترین سطوح که منافع مشترک را محقق می سازد، تاکید کردند.

در این دیدار، بر راه های ارتقای سطوح همکاری در پاره ای از بخش های حیاتی به ویژه در بخش های بهداشت، امنیت غذایی، دارویی، تلاش های مشترک برای رویارویی با کرونا و پیامدهای اقتصادی و بهداشتی و اجتماعی تمرکز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی رهبران اردن، بحرین و امارات با محوریت اوضاع منطقه و جهان

گفت وگوی رهبران اردن، بحرین و امارات با محوریت اوضاع منطقه و جهان