مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 16:252020-11-18سياسي

توسعه مناطق مرزی، لازمه امنیت پایدار است


استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضریب امنیتی بالای مرزهای استان گفت: برای امنیت پایدار باید توسعه مناطق مرزی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در دیدارِ امیر آذریان فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان رضوی و قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا و جمعی از فرماندهان ارتش مستقر در استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: مناطق مرزی استان علی رغم همه شرایط برای ناامنی از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند که از قدرت دفاعی و بازدارندگی ارتش حکایت دارد.

وی حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای شرقی کشور را بسیار تاثیر گذار دانست و بیان کرد: با توجه به توانمندی های ارتش، مرزهای منطقه با اقتدار کامل و آرامش صیانت و نگهبانی می شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس و پایگاه مردمی آن متذکر شد: هر جایی از کشور که با بحران و حوادث غیرمترقبه روبرو شده، ارتش به ایفای نقش پرداخته که نمونه آن را در حوادث سال های اخیر از جمله زلزله کرمانشاه و سیل گلستان شاهد بودیم.

معتمدیان ارتش را مایه آرام بخشی مردم دانست و افزود: هر جایی که ارتش حضور پیدا کرده، علاوه بر نقش امنیتی و نظامی خود، منشا خدمات نیز به مردم ساکن نوار مرزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مناطق مرزی، لازمه امنیت پایدار است

توسعه مناطق مرزی، لازمه امنیت پایدار است