مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-18اجتماعي

1000 موتور سیکلت برقی وارد چرخه حمل و نقل اصفهان می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با پیگیری شهرداری هزار دستگاه موتورسیکلت برقی جایگزین ناوگان فرسوده این وسیله نقلیه و چرخه حمل و نقل عمومی کلانشهر اصفهان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت اله غلامی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک و کمیته ایمنی حمل و نقل استان در استانداری اظهار داشت: با توجه به محدودیت سرعت و کاهش آسیب های زیست محیطی و خطرات موتورسیکلت برقی این وسیله های نقلیه وارد چرخه حمل و نقل این شهر می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: شهرداری اصفهان افزایش این وسایل نقلیه تا 10 هزار فقره را دنبال کند تا شاهد افزایش ایمنی و سلامت در حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه سلامت راکبان، ایمنی عابرین پیاده و حفظ چهره و سیمای شهری در ساماندهی موتورسواران مهم است، اظهارداشت: قانونمداری موتورسواران در تامین سلامت آن ها و پیشگیری از تصادفات و در کاهش تصادف با عابرین پیاده موثر است.

غلامی ادامه داد: تخلفات و حرکت غیرمجاز موتورسواران چهره و سیمای شهر اصفهان را که ظرفیت گردشگری و مهمانان داخلی و خارجی دارد را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 موتور سیکلت برقی وارد چرخه حمل و نقل اصفهان می شود

1000 موتور سیکلت برقی وارد چرخه حمل و نقل اصفهان می شود