مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 18:202020-11-18سياسي

رییس جدید سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید آذربایجان شرقی با حضور سردار اصغر عباسقلی زاده جانشین سپاه عاشورا و جمعی از رؤسای دانشگاه های استان در تالار استاد شهریار دانشگاه تبریز برگزار شد.

- جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، گفت: در طول انقلاب اسلامی شاهد افتخارات بسیاری بودیم که با تلاش بی وقفه دانشجویان و اساتید به ثمر رسیده است؛ پیشرفت هایی که هرکز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

سردار اصغر عباسقلی زاده افزود: امروز انتظارها از دانشگاهیان نسبت به سایر قشرها بیشتر بوده و برای پاسخگویی به نیازهای خود در حوزه پیشرفت های اقتصادی و رفع معضل های اجتماعی در تمامی ابعاد، به کمک دانشگاهیان نیاز داریم.

وی با بیان این که دانشگاهیان، قشر متفکر جامعه ما هستند، چراکه می توانند راهکارهای لازم را ارائه دهند، گفت: دانشگاهیان، می توانند با پرورش نیروهای متخصص در قالب مدیران اجرایی، در راستای ارتقای اهداف و آرامان های انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

وی تصریح کرد: نگاه اصلی سازمان بسیج اساتید به استادان بسیجی این است که با کمک ظرفیت علمی و پژوهشی، به کمک انقلاب اسلامی بیایند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه اظهار کرد: ایران در عرصه های مختلف، مدیون تفکر بسیجی است و اساتید، دانشمندان بسیجی و متعهد همواره خدمات ارزشمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی معرفی شد

رییس جدید سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی معرفی شد