مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 20:102020-11-18اجتماعي

اهدای ده ها کلاه ایمنی به موتور سواران قمی


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: دهها کلاه ایمنی با اجرای طرح ارتقای ایمنی به راکبان موتورسیکلت ها در محور های فرعی- روستایی استان اهدا شد.

- ایسنا/قم رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: دهها کلاه ایمنی با اجرای طرح ارتقای ایمنی به راکبان موتورسیکلت ها در محور های فرعی- روستایی استان اهدا شد.

محمد علی محمدپور روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل جاده ای از 24 تا 30 آبان اجرایی طرح های برای ارتقای فرهنگ ترافیکی و رعایت مسائل ایمنی به ویژه راکبان موتورسیکلت را در راه های استان اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقا سطح ایمنی ، توسعه و اشاعه فرهنگ استفاده صحیح از این وسیله نقلیه درسطح راههای برونشهری دانست و ادامه داد: در قالب این طرح، دهها دستگاه کلاه ایمنی در بین راکبین موتورسیکلت محورهای روستایی بخش مرکزی استان قم اهدا شد .

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم بیان کرد: پس از استقرار تیم اجرایی در یکی از محورهای روستایی، به آن دسته از راکبان موتور سیکلتی که فاقد کلاه ایمنی بودند کلاه ایمنی جهت استفاده اهدا گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای ده ها کلاه ایمنی به موتور سواران قمی

اهدای ده ها کلاه ایمنی به موتور سواران قمی