مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 22:152020-11-18اقتصادي

طرح های اقتصاد مقاومتی متناسب با ظرفیت شهرستان گناوه تدوین شود


با توجه به ظرفیت ها در شهرستان گناوه سهمی برای اشتغال پایدار در نظر گرفته شود که امنیت شغلی مردم و آینده این شهرستان را در اشتغال و توسعه تضمین و تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو عصر چهارشنبه در نشست رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی شهرستان گناوه اظهار داشت: طرح جامع توسعه بنادر گناوه و ریگ، مطالعه و شروع عملیات سد روستای چهار روستایی به عنوان یکی از منابع تأمین و تغذیه آب کشاورزی، توسعه آبخیزداری برای تقویت سفره های زیرزمینی، جنگل کاری، توسعه فضای سبز و توسعه و تکمیل راه های دسترسی این شهرستان به استان های دیگر برای و مرکز کشور جهت توسعه نقش بنادر این شهرستان در صادرات از جمله موارد مهم که باید در جلسات اقتصاد مقاومتی مورد توجه باشد.

فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت نقش راه های ارتباطی در توسعه شهرستان گفت: با توجه به اهمیت و موقعیت بنادر گناوه و ریگ در کشور، توسعه راه های ارتباطی این شهرستان نقش چشمگیری درافزایش صادرات کشور ایفا خواهد کرد.

وی افزود: از جمله این راه های ارتباطی جاده گناوه – میشان است که با تکمیل آن دسترسی این شهرستان به مرکز و استان های دیگر کوتاه تر می شود و این کوتاهی مسیر کاهش آلودگی زیست محیطی، کاهش بار ترافیکی در جاده های اصلی، جلوگیری از تخریب زیرساخت ها و کاهش مصرف سوخت را به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقتصاد مقاومتی متناسب با ظرفیت شهرستان گناوه تدوین شود

طرح های اقتصاد مقاومتی متناسب با ظرفیت شهرستان گناوه تدوین شود