مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 22:352020-11-18اقتصادي

ترخیص لوازم خانگی بوش داد تولیدکنندگان را درآورد!


سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ضمن اعتراض به بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) که به مجوز واردات لوازم خانگی شرکت بوش اعتراض نکردند، - ترخیص لوازم خانگی "بوش" داد تولیدکنندگان را درآورد! سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ضمن اعتراض به بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) که به مجوز واردات لوازم خانگی شرکت بوش اعتراض نکردند، گفت: با وجود اینکه ماه ها طول کشیده تا به مواد اولیه و قطعات لوازم خانگی ارز تخصیص داده شود و همه تولید کنندگان از عدم تخصیص و تأخیر در تخصیص ارز گله مند هستند، 420 کانتینر لوازم خانگی خارجی در آستانه ترخیص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش ها از این حکایت دارد که 420 کانتینر لوازم خانگی بوش در گمرک شهید رجایی موجود است که ثبت سفارش و تایید منشاء ارز شده و در آستانه ترخیص قرار دارد؛ کالاهایی که با ارز نیمایی تامین ارز شده و میلیون ها دلار برای آن اختصاص یافته است.

این موضوع از سوی مسئولان گمرک ایران نیز تایید شده است.

این موضوع در حالی مطرح می شود که لوازم خانگی جزو گروه 4 کالایی قرار دارد و واردات این گروه کالا که عمدتا مصرفی و غیرضروری است با توجه به شرایط ارزی از دو سال پیش ممنوع شده است و به هیچ عنوان امکان واردات این کالاها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص لوازم خانگی بوش داد تولیدکنندگان را درآورد!

ترخیص لوازم خانگی بوش داد تولیدکنندگان را درآورد!