مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 05:202020-11-19بين الملل

پیشنهاد بحرین برای برگزاری نشست فلسطینی-اسراییلی


یک مسؤول ارشد در وزارت خارجه بحرین گفت، در نشست سه جانبه امارات، اردن و بحرین مسأله میزبانی منامه از نشستی فلسطینی-اسراییلی و میانجی گری منامه در این خصوص مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مسؤول ارشد در وزارت خارجه بحرین به روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم گفت، در نشست سه جانبه ای که چهارشنبه (دیروز) در ابوظبی برگزار شد، این احتمال شکل گرفت که بحرین به عنوان میانجی مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان عمل کند.

بر اساس این گزارش ، این مسؤول بحرینی افزود: شاه بحرین (حمد بن عیسی آل خلیفه) پیشنهاد میزبانی (منامه) نشستی برای ازسرگیری مذاکرات میان فلسطینی ها و اسراییل را داده است.

منبع مذکور در ادامه تصریح کرد، عبدالله دوم شاه اردن به شاه بحرین و ولی عهد ابوظبی محمد بن زاید گفته که اردن به ازسرگیری مذاکرات میان فلسطینی ها و صهیونیست ها کمک می کند.

دیروز نشست سه جانبه در ابوظبی میان عبدالله دوم شاه اردن، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین و محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی برگزار شد.

در این نشست، سه طرف بر لزوم برقراری صلح عادلانه و فراگیر بر پایه راهکار دو دولتی و مطابق با مرزهای سال 1967 تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بحرین برای برگزاری نشست فلسطینی-اسراییلی

پیشنهاد بحرین برای برگزاری نشست فلسطینی-اسراییلی