مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-19دانش

امروز، 29 آبان همایش «انجمن ایرانی ژئومورفولوژی» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین همایش ملی انجمن ایرانی ژئومورفولوژی با همکاری دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه خوارزمی با عنوان ژئومورفولوژی؛ - امروز، 29 آبان همایش انجمن ایرانی ژئومورفولوژی در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود همایش انجمن ایرانی ژئومورفولوژی امروز، پنجشنبه 29 آبان ماه بصورت مجازی در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین همایش ملی انجمن ایرانی ژئومورفولوژی با همکاری دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه خوارزمی با عنوان ژئومورفولوژی؛ نگاهی نو به منظور فراهم نمودن زمینه تبادل افکار، انتقال ایده ها، نقد ها و ایجاد ارتباط ملموس تر بین اندیشمندان و صاحبنظران متخصص در این حوزه، امروز 29 آبان 1399 و به صورت مجازی در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

برگزاری این همایش با توجه به تعدد گرایش ها به ویژه گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی در این رشته تخصصی در سال های اخیر، موضوع اشتغال دانش آموختگان و همچنین همگام شدن با مجامع علمی مرتبط در سطح ملی و بین المللی اهمیت بسزایی دارد.

در مجموعه نشست ها، سخنرانی ها، میزگرد ها و کارگاه های متعدد در دوره های مختلف برگزاری این همایش در طی شش سال گذشته، دو هدف اصلی مد نظر بوده است، اول معرفی رشته ژئومورفولوژی در سطح مجامع عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، 29 آبان همایش «انجمن ایرانی ژئومورفولوژی» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود

امروز، 29 آبان همایش «انجمن ایرانی ژئومورفولوژی» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود