مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-19حوادث

باند سارقین زورگیر حرفه ای در دام پلیس کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 3 نفر باند حرفه ای سارق و زورگیر که با سلاح سرد و اسلحه قلابی اقدام به سرقت اشیاء قیمتی شهروندان می نمودند خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا دلیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حین گشت زنی عوامل گشتی کلانتری 24 الهیه در شهرک الهیه به یک نفر سارق برخوردند که قصد سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت.

وی افزود: مأموران با دیدن صحنه مذکور بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق می شوند سارق مذکور را دستگیر و به کلانتری دلالت نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در کلانتری با بازجویی های تخصصی بر روی متهم، به همدستی 2 نفر دیگر از سارقان اعتراف می نماید که مأموران کلانتری پس از هماهنگی های لازم با مقام محترم قضایی نسبت به دستگیری نفرات دیگر اقدام می نمایند.

دلیری ادامه داد: مأموران کلانتری 24 الهیه با ورود به مخفیگاه 2 نفر از سارقان در یکی از محلات شهر کرمانشاه موفق می شدند یک نفر آنها را در محل دستگیر و یک نفر دیگر سارقان در یک عملیات تعقیب و گریز توسط عوامل کلانتری 25 دولت آباد دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: در این رابطه پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و چند عدد کیف زنانه و چندین عدد انواع سلاح سرد و یک عدد اسلحه قلابی از سارقان کشف و پنج دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقین زورگیر حرفه ای در دام پلیس کرمانشاه

باند سارقین زورگیر حرفه ای در دام پلیس کرمانشاه