مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-19اقتصادي

فرودگاه های کشور به سنجش دمای بدن مسافر از راه دور مجهز شدند


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از راه اندازی دستگاه های تب سنجی مسافران از راه دور در فرودگاه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش امیرمکری در مراسم بهره برداری از 10 پروژه فرودگاهی با حضور رییس جمهور گفت: شعار اصلی صنعت هوانوردی ایمنی و امنیت است، برای آنکه ایمنی و امنیت پرواز در کشور داشته باشیم، سکتورهای پروازی را به 14 سکتور افزایش داده ایم همچنین مسیرهای پروازی موازی و کوتاه ایجاد کرده ایم که نتیجه آن کاهش مصرف سوخت و تأخیرات پروازی بود.

وی ادامه داد: پس از بحران های منطقه اعم از عراق، افغانستان، پاکستان و اوکراین، با افزایش تقاضای شرکت های هواپیمایی خارجی برای عبور از آسمان ایران مواجه شدیم که در مقاطعی روزانه به 1400 پرواز عبوری سرویس می دادیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: امروزه به دو فاکتور ایمنی و امنیت، فاکتور سلامت هم در پی شیوع در فرودگاه ها، سیستم ها و امکانات پیشرفته سنجش دمای بدن و تب سنجی از راه دور را خریداری و نصب کرده ایم، همچنین رعایت فاصله گذاری و استقرار ناظران بهداشتی فضای سلامت در فرودگاه ها در دستور کار قرار دارد.

امیرمکری به اقدامات شرکت فرودگاه ها در راه اندازی فرودگاه های هوشمند اشاره کرد و اظهار داشت: از طریق به حداقل رساندن تماس با مسافر به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه های کشور به سنجش دمای بدن مسافر از راه دور مجهز شدند

فرودگاه های کشور به سنجش دمای بدن مسافر از راه دور مجهز شدند