مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-19اجتماعي

آماده باش بیش از 200 دستگاه ماشین آلات شهرداری برای عملیات زمستانی


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از آغاز عملیات زمستانی شهرداری همدان ازابتدای آذر خبرداد و گفت: بیش از 200 دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی برای اجرای عملیات زمستانی آماده سازی شده است.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از آغاز عملیات زمستانی شهرداری همدان ازابتدای آذر خبرداد و گفت: بیش از 200 دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی برای اجرای عملیات زمستانی آماده سازی شده است.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هر ساله ستاد عملیات زمستانی شهرداری از ابتدای آذر تا پایان فروردین ادامه دارد، اظهارکرد: هرساله مسیرها و نقشه های شهر به روزرسانی می شود و معابری که به تازگی آسفالت شده ویا به تازگی به خیابانهای شهر اضافه شده اند به مسیرهای برف روبی شهرداری اضافه می کنیم.

وی با تأکید براینکه دو اولویت در برف روبی معابر شهری وجود دارد، تصریح کرد: معابر درجه یک اولین اولویت برف روبی بوده و بعد از اتمام این معابر، عملیات برف روبی معابر درجه دو و 18 متری ها انجام می شود.

رضایی با اشاره به آماده سازی بیش از 200 دستگاه ماشین آلات برف روبی برای طرح زمستانی، خاطرنشان کرد:همچنین 750 نیروی شهرداری کار عملیات زمستانی را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیش از 200 دستگاه ماشین آلات شهرداری برای عملیات زمستانی

آماده باش بیش از 200 دستگاه ماشین آلات شهرداری برای عملیات زمستانی