مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-19اقتصادي

افزایش 2.8 میلیون نفری ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه ها


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با افتتاح 10 پروژه در 5 استان کشور به ارزش 842 میلیارد تومان، 2 میلیون و 800 هزار نفر ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه ها افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیاوش امیرمکری امروز در مراسم افتتاح پروژه های وزارت راه و شهرسازی در بخش فرودگاهی، اظهار داشت: پس از اتفاقات آسما ن قطر و اوکراین، ما با افزایش تقاضای شرکت های هواپیمایی بین المللی برای استفاده و عبور از فضای کشورمان مواجه شدیم و در اوج بحران ها، ما روزانه تا 1400 پرواز عبوری را پشتیبانی کردیم.

  وی ادامه داد: امروز علاوه بر بحث ایمنی و امنیت با توجه به شیوع کرونا در دنیا، موضوع سلامت هم در حوزه حمل و نقل هوایی دنیا مطرح شده است، در این راستا ما به مقابله با کرونا و ارائه سرویس به مردم در فرودگاه های کشور در 9 ماه گذشته پرداختیم.

امیرمکری توضیح داد: استقرار سیستم ها و امکانات پیشرفته در حوزه سنجش از راه دور دمای بدن مسافران، تب سنجی و علامتگذاری فیزیکی در حوزه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه های کشور و استقرار ناظران بهداشت، انجام شد، همه تلاش خود را برای ایجاد فضایی سلامت برای مردم در فرودگاه ها انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2.8 میلیون نفری ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه ها

افزایش 2.8 میلیون نفری ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه ها