مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-19سياسي

اعمال محدودیت در ملایر تا زمان خروج از وضعیت قرمز


محدودیت ها تا وقتی که از شرایط قرمز خارج نشویم و به سمت وضعیت زرد و سفید حرکت نکنیم، ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی صبح امروز در آیین تقدیر از همراهی اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی و اصحاب رسانه شهرستان به واسطه همراهی در اجرا و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: طی مدت زمانی که در شهرستان بودم همواره مجموعه اصناف و هیات رییسه اتاق اصناف، در زمینه پیشبرد اهداف شهرستان  همکاری لازم را داشته اند.

وی با بیان اینکه تلاش کادر درمان این است تا سلامت مردم را تامین کند افزود: وقتی برخی افراد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، دولت مجبور است برای پیشگیری از خسارات بیشتر و از دست رفتن مردم، گردهمایی ها و فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و برخی اصناف را تعطیل کند.

 فرماندار شهرستان ملایر افزود: خود مقام معظم رهبری با آن جایگاه والای معنوی و به عنوان ولی مسلمین، تمام برنامه ها و مراسم خود را تعطیل کرده اند تا به مردم این پیام را بدهند تا همه اقشار دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اجرای محدودیت ها از اول آذرماه در ملایر تأکید کرد: اجرای محدودیت ها کمک می کند که به سمت بهبود شرایط و خروج از شرایط قرمز برویم و این امر مستلزم همراهی و مشارکت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در ملایر تا زمان خروج از وضعیت قرمز

اعمال محدودیت در ملایر تا زمان خروج از وضعیت قرمز