مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-19اقتصادي

هزارتوی کفن و دفن اموات کرونایی در شیراز


ویروس کرونا پس از شیوع در کشور بر همه ابعاد جامعه و زندگی مردم تاثیر گذاشته و اغلب مشکلاتی را به بار آورده است که با روند صعودی افزایش مبتلایان و تعداد مرگ و میرهای ناشی از این ویروس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در شهر شیراز با جمعیتی حدود دو میلیون نفر و همچنین ارجاع اموات   ضمن حفظ پیشگری از آلودگی محیط زیست از دلالی قبرهایی که امروز در دارالرحمه بین 50 تا 70 میلیون تومان معامله می شود هم جلوگیری می کند.

کفن، دفن و قبر رایگان در بهشت احمدی شیراز رییس سازمان آرامستان های شیراز پیرامون فرآیند دفن اموات یی، هیچ هزینه ای در بهشت احمدی دریافت نشده و حتی سنگ قبر نیز به صورت رایگان در اختیار خانواده متوفی قرار داده می شود که این اتفاق به منظور تشویق مردم برای دفن اموات خود در آرامستان بهشت احمدی است.

وی اضافه کرد: تنها هزینه مربوط به انتقال و جابجایی اموات بوده که آن نیز مرتبط با بخش خصوصی و طبق نرخ نامه صورت می گیرد و ارتباطی با شهرداری شیراز ندارد.

قبر برای پدر و مادر شهید در دارالرحمه رایگان است مدیر دارالرحمه شیراز نیز با بیان اینکه تا مدتی قبل هیچگونه منعی برای دفن  اموات یی باید سه و نیم تا چهار متر زمین گود شده و قبری سه طبقه ایجاد می شود که یک نفر بیشتر در آن دفن نمی شود و البته اگر روزی نیاز باشد می توانند از طبقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزارتوی کفن و دفن اموات کرونایی در شیراز

هزارتوی کفن و دفن اموات کرونایی در شیراز