مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-19اقتصادي

آغاز ثبت نام وام کرونا ویژه گردشگری+ شرایط و جزییات


ثبت نام دریافت تسهیلات جدید کرونا ویژه گردشگری از پنجشنبه، 29 آبان ماه آغاز شد و مبلغ این وام به تفکیک برای راهنمایان گردشگری 20 میلیون تومان، - جی پلاس ، تسهیلات جدید مطابق مصوبه هفتم مهرماه ستاد ملی مقابله با کرونا، به تمام کسب و کارهای گردشگری با توجه به نوع فعالیت، بزرگی و کوچکی واحد، درجه و ستاره اختصاص می یابد.

بر این اساس، تاسیسات گردشگری می توانند از حداقل 16 میلیون تومان تا 900 میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود 12 درصد و با دوره تنفس حدود شش ماه بهره مند شوند.

ایسنا نوشت؛ مبلغ این وام به تفکیک برای راهنمایان گردشگری 20 میلیون تومان، دفاتر خدمات مسافرتی بین 150 تا 300 میلیون تومان، شرکت های حمل و نقل گردشگری 80 میلیون تومان، موسسات آموزش گردشگری 60 میلیون تومان، شرکت های عامل تطبیق 50 میلیون تومان، ارزیابان و عوامل تطبیق 16 میلیون تومان، اقامتگاه های بومگردی و سنتی براساس تعداد اتاق، مساحت و درجه واحد بین 80 تا 200 میلیون تومان، هتل ها بر حسب ستاره و تعداد اتاق از 200 تا 900 میلیون، و هتل آپارتمان ها، متل ها و مهمانپذیرها به تفکیک درجه و تعداد اتاق از 200 تا 350 میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین سفره خانه های سنتی و واحدهای پذیرایی بین راهی، مراکز سرگرمی و تفریحی، مجتمع های گردشگری و آب درمانی دارای مجوز فعالیت از وزارت میراث فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام وام کرونا ویژه گردشگری+ شرایط و جزییات

آغاز ثبت نام وام کرونا ویژه گردشگری+ شرایط و جزییات